fredag 11 maj 2007

Märkligt glad

Känner mig bubbligt glad över min alldeles nya blog...

Jag arbetade faktiskt 2,5 h idag. För första gången sedan september ifjol, då jag kröp in i bebisbubblan igen inför vår sons födelse. På jobbet har vi fått datoriserad journal och eftersom jag skall arbeta litet i sommar, måste jag ju träna innan det blir skarpt läge. Det var roligt att vara på jobbet!

Sonen skötte sig exemplariskt och charmade alla. Dottern fick för första gången följa G på hans jobb. Fick en animerad berättelse när vi sågs sedan, om hur det varit. Så ljuvlig man kan vara när man är två år och nästan på dagen fem månader.

Slutade nattamma i söndags, vilket har gått perfekt. Sonen grät ordentligt en stund första natten, sedan har det bara varit att vända honom när han knorrat. Så inatt sover han i spjälsängen i deras gemensamma rum och jag och G ser fram emot en natt i egen säng!

Inga kommentarer: