lördag 15 november 2008

Börjat packa.

Jag har börjat packa. Heh-he. Jag köpte häromdagen en minitub tandkräm på Apoteket och släppte ned den i vår nya necessär från IKEA Family. Så - jag har börjat packa! Sedan har jag blivit tråkad av både G och min far med sippa kommentarer om att det nog finns tandkräm därborta. Gud vet vad de har i sin tandkräm - jag tar med den här lilla. Om den inte räcker, får vi väl vara äventyrliga och köpa en amerikansk. ;O)


Och så kan man hitta sådana här pumlor! *yay*

2 kommentarer:

teapot sa...

:-D

Du minns att du måste köpa med en tandkräm tillbaka till mig också va?

Jag har ett ex av "Mama" hemma där det är New York shoppingspecial (liten sektion) - jag spar den till ni kommer till oss så får du lite sistaminutentips! :-)

Morskan sa...

Aah, just det! Roligt med shoppingtips! Vi har samlat på oss litet material från här och där och jag tycker att tipsen får riktigt bra tyngd när de kommer från flera håll. :O)