måndag 7 april 2014

Så for de.

I fyra dagar har vi fått ha dem. Systern och hennes barn. Det har varit underbart och kaotiskt. Ruben grät ledsna tårar imorse över att det skulle åka och över att det skulle vara evigheter till vi ser dem igen. Vi har lovat att sätta upp en server för att de skall kunna spela Minecraft ihop - Ruben klagar regelbundet över att Norah inte vill spela Minecraft nog ofta med honom.
Ruben demonstrerade hur han "grillar" sin frukostmacka.
Jag plockade fram litet bling.
Vid ytterdörren då jag sade adjö åt pojkarna, viskade David till mig att han kommer att sakna mig. Jag sade att jag kommer att sakna honom också. Tobias sade att han älskade mig, vilket jag också sade till honom. Vi kan inte ses fort nog igen!
Kan inte få den här bilden på rätt ledd, men det är i alla fall Barbiedockorna (och Ken) som vinkar farväl till familjen Ökvist, för nu flyttar de till barnen Fjeldheim.
Nu skall jag klä mig och skutta iväg efter Norah och Ruben! <3

1 kommentar:

Unknown sa...

Jaså Barbie-familjen blev stockholmare :)
Det är klart att tårarna kom för Ruben, det är ju långsamt för alla, men som Anna sa, det är ju bara en kort flygresa bort.
Har pratat med modern så vi skall väl pendla ner, jag kan ju följa till skola och dagis åtminstone:)
kram