måndag 15 februari 2010

Förvirringen sprider sig?

G har haft styrelsemöte här hemma ikväll.

Under tiden badade jag barnen, samtidigt som jag städade toa. Rena pyjamasar på barnen och så kvällens överraskning - kvällsmat vid barnens lilla bord i deras rum. Jag saknade barnens mellanmjölk när jag skulle fixa deras kvällsmat och det kändes verkligen mysko, men jag fick finna mig i att den nog tagit slut. Jag tog av lättmjölken istället och allt förlöpte väl (ja, ja... ;O)). Vi höll på att läsa saga när G var klar med mötet.

Så hittade jag mjölken alldeles nyss. XO)

3 kommentarer:

en annan sa...

Ha ha ha :-D Hur hamnade den där inne?! :-D

Morskan sa...

G lyfte nog ut sockerskålen och den lilla mjölkbringaren. Och så fyllde han bringaren och ställde in tetran på dess plats.

Ungefär så, kan jag tänka mig.

en annan sa...

:-D Klassiskt...