torsdag 25 augusti 2011

Western style.

Skall i september på landstingets stora fest för all personal, då den i år utspelar sig på Western Farm. :)

Det blir jeans, hatten (skickad efter ikväll från Western Store Stockholm), en rutig skjorta (återkommer med bild - den hänger än så länge på en galge i någon butik inne i Luleå. Gäller bara att komma sig ut på stan innan festen) och ett par svarta, jättegamla Björn Borg-boots, som jag aldrig använder eftersom de gör illa mina fötter litet (har tänkt skeppa dem hur ofta som helst, men nu får jag alltså användning för dem igen). :)

3 kommentarer:

Birger sa...

Kul, du hade ju fått låna hatt av mig, om dom passat

Morskan sa...

Vet du - eventuellt lånade jag din filthatt förra gången jag var på firmafest där (då med BB/förlossning). Jag vet att det finns bilder! :D

Men nu ville jag ha en egen - jag är ju värsta westernnörden nu. ;)

Birger sa...

Tror det jag också, har för mig att du fick nåt hedersomnämnande...