lördag 24 augusti 2013

Ljus.

Syrran söker nytt ljus till deras matplats. Jag funderar åt dem jag med! ;)

Jag vill ha allihop själv och man vet aldrig riktigt vad som händer nu när vi skall få nytt sovrum!!

Norah skall ju få eget rum i vinter och den händelsen skapar nu rippeleffekter genom husets sovrum. G har hela tiden tyckt att vi skall flytta in i barnens rum, men jag har stretat emot. Jag älskar de brunguldiga tapeterna vi har i vårt rum och jag har liksom tyckt att barnen skall ha de "stora" rummen i vårt hus.
G sade nyligt att de bruna tapeterna ju kan få bli kvar, att man får fiffa rummet med andra detaljer för att göra det till ett mysigt krypin för en liten kille. Hmm... I ett nafs svängde jag! Och som vanligt satte min hjärna igång att febrigt fantisera om hur vi skall inreda vårt blivande sovrum. :D Galet! Vi kommer ju att få plats OCH yta. Vi får en balkongdörr. Två fönster. Wow! Den nedersta lampan härovan tänker jag skulle passa fint i något hörn eller framför något av fönstren i det nya rummet.

---> Nota bene: Alla lampor kommer ur Elkedjans senaste reklamblad.

1 kommentar:

Birger sa...

så fint med inredningshjälp!
Då vet man ju vart man ringer...kram