måndag 29 februari 2016

Mer på önskelistan.

G påminde mig om att jag ju önskar mig en sådan här:
En Beretta A400 Xplor Light. Ett lätt hagelgevär skulle vara en dröm. Jag var grymt bra på lerduveskyttet medan jag höll på att ta jägarexamen. Det var väldans roligt skytte faktiskt!
Sedan har jag själv snubblat över den här:
En spark värdig 2000-talet! Herregud så kool! Önskar bara att det oftare var vintrar med sparkföre. Samt att kommunen inte grusade hela gångvägens bredd. Det är många äldre som försöker skava sig fram med spark i gruset. Och kolla på deras hemsida vilka sparkcyklar sedan!!

3 kommentarer:

Birger sa...

vilken häftig spark och hagelsprakaren, Harry köpte ju en av mig, men det var bara ett enkelskottsgevär och det är väl borta nu sedan länge
fina ideér

teapot sa...

Wow vilka sparkcyklar! :-D

Morskan sa...

Eller hur syrran! Tror jag sett ett barn med en sådan "udda" sparkcykel med (riktigt) stort framhjul. Jag blir ju sugen själv!