onsdag 2 december 2009

Förening.

Kvinnor, mammor, tjejer, brudar, flickor, damer, mormödrar, systrar, farmödrar, tanter, fastrar, mostrar - alla var vi där första adventshelgen, i Globen. Stockholm International Horse Show torde vara det av ett fåtal evenemang som fyller Globen så fullständigt övervägande med kvinnor. :O)
Frieser, frieser, frieser... Jag åkte ned enbart för dessa hästars skull! Öhm, äh - jag ville förstås mest av allt träffa syrran och hennes familj! ;O)

Och vi går dit, för att vi alla har hästdoft i vårt hår och hästens man mellan våra fingrar!
Brink klev symboliskt av sin Briar.

Galoppiruett till vänster.

2 kommentarer:

Linnsan sa...

Jag såg Frieser showen på tv och tänkte då faktiskt på dig. Den rasen är helt otrolig...

Morskan sa...

Men du! Så mycket som jag tänker på dig! Så ledsen att jag inte svarat på ditt fina mail, som du skickade för så länge sedan. Jag är ganska slut av min egen situation här hemma och energin räcker inte alltid till.

Så hur går det för er? ;O) Jättenyfiken! Förväntar mig inte svar här, men mail eller telefon borde väl fungera?