lördag 10 september 2011

Tomt.

Det är tomt här hemma. Och snurrigt sent. :) Jag har varit på fest ikväll med jobbet, på Western Farm. Det var jättetrevligt, men nu är jag jättetrött.

G och barnen drog ut till ön i eftermiddags. G stiger upp om cirka en timme och om typ fem timmar skall jag åka till hamnen för att lifta ut till ön med G's kusin med familj.

Tomt var det också på den här steniga "stranden" då vi klättrade dit i helgen på Brändöskär.
 För litet drygt ett år sedan var vi jättemånga just där. :) Syster med sin familj, pappa, bästisarna från Älvsbyn och så vi. Vi försökte känna att det var sommar, men vare sig solen eller värmen var pålitlig den där dagen.

Det är så himla ovant för mig att vara ensam, men hursomhelst måste jag gå och sova nu. :)
---> Jag har fina bilder med verkligen jättemånga av oss på, ur samma vinkel som den övre bilden, vilket förstås hade varit mycket roligare att publicera. Men barnen är alldeles för nakna på den bilden, för att jag skall våga lägga ut den här. Eller vilja för den delen. Så jag bjuder på lille David istället, då bara drygt ett år gammal. :)

4 kommentarer:

Birger sa...

Nattsuddare blir trötta....:)

Morskan sa...

Å, du skojar inte. Herregud vad trött jag är idag. Det blir nattning vid samma tid som jägarna ikväll. X)

en annan sa...

Han var så liten (och nyvaken) då, lillgubben! :-)

Skönt att sova ute på Hinders ändå, med familjen. Det är alltid så jäkla ödsligt när man är ensam hemma tycker jag! :-)

*kramar*

Morskan sa...

Ja, jätteskönt. Kryper strax ned bredvid en tungt snusande älgjägare. :)