tisdag 1 november 2011

Julkänsla.

Jag har sedan en tid umgåtts med hemliga känningar av jul. :)

För mig är inte november en tung månad. Halloween och Allhelgona med Nya Hantverksmässan inleder och i år avslutar vi november och inleder julmånaden hos min bästa syster och hennes familj och då skall vi besöka åtminstone ett museum med barnen, samt skall jag, Norah och moster gå på både dressyr och familjematinén på Stockholm International Horse Show. Där blir det jubel, glitter och grandios avslutning med tomte på hästdragen vagn. :)

Jag drömmer om en konsert med Sarah Dawn Finer.

Jag öppnar ikväll en tub tandkräm importerad från USA. Den smakar friskt av kanel. De har roliga smaker på tandkrämerna i USA. Mycket roligare än vad vad vi har. :)

---> Update: Tandkrämen är glittrigt röd - så lämpligt! ;) Att vi öppnar en ny tub innebär också att den första tuben vi öppnade (också den importerad) räckt till nu, från i maj. Samma med ansiktssmorslet som jag köpte på tax free'n - den tog slut häromveckan och har därmed räckt helt okay länge tycker jag. :)

Inga kommentarer: