torsdag 2 maj 2013

Duscha och så det här.

Tog det 1,5 minut att deklarera så var det bra.

Köpte ett ljus på ICA Maxi häromsistens. Det brinner vackert och håller fin form i värmen.

Dagens väder. Blääähh...

Dags att deklarera. Inte längre vare sig jobbigt eller långdraget sedan jag släppt allt vad heter kontroll av kontrolluppgifter. Jag gjorde sådant förr. :|

Så rubriken är litet orättvis faktiskt. Det är mycket jobbigare att duscha än att deklarera. X)
Published with Blogger-droid v2.0.10

3 kommentarer:

Unknown sa...

Det håller jag med om, bara godkänna, hur enkelt som helst.
Kontrolluppgifterna är det flera år sedan jag kollade, kommer inte ihåg att jag förändrat nåt med dom heller.
Än värre är det ju att se på vårvädret, får hela tiden påminna mig om då jag höll på med båten den här årsrtiden, full med snö hade det ju betytt idag
kram

Morskan sa...

Ja, huvva. Tur att den står fint under täckningen. :)

en annan sa...

:-D Det är helt sant, det mesta tar längre tid än att deklarera nu för tiden... :-D Så länge man har en känsla av att man inte betalar för mycket skatt bara.