tisdag 14 maj 2013

Väntan.

När vi kom hem från skolan idag. Kan inte påstå att pojken verkar ha tagit lärdom. Idel fordon parkerade mitt i bilens väg. :)
Norah är på kör igen. Det låter riktigt fint om dem. ♥

Igår då jag skulle iväg på ridningen, hände det som vi väl bara väntat skall hända. Jag backade över Rubens kickbike. Han har för vana att bara släppa den där han stannar och beroende på aktuell förälders form, blir han antingen ombedd att parkera den bättre eller så ställer föräldern undan den själv.

Jag missade den helt igår - eller träffade kanske man skall säga - och känner mig faktiskt litet mystifierad över hur det gick till. Men gick gjorde det. :/

Ruben älskar att kicka och G skall försöka bocka till den. Vi hyser inget stort hopp om att det skall lyckas. Ruben måste få en ny kick, men vi bestämde igår att han skall få vänta en tid på den, så han får suga ett tag på den dyrköpta erfarenheten.
Published with Blogger-droid v2.0.10

2 kommentarer:

Mamma sa...

Kanske en lärpenning till lille mannen....

Unknown sa...

Och föräldern