måndag 11 augusti 2014

Det blev ju varmt igen.

Idag har jag börjat jobba igen efter åtta veckors ledighet. Hela denna vecka arbetar jag bara halvtid, på förmiddagarna.

Vi vet alla hur sommaren blev i år! Varm, varmare än varm, varmare än man som Norrbottning någonsin vågar fantisera om.

Jag har varit mer ledig, eller rättare, känt mig mer ledig än på många år, denna sista sommar med möjlighet till långledigt. Jag har (nästan) inte sänt en endaste tanke till jobbet och kollegorna och inte mått dåligt av det. På något vis har jag lyckats hålla tankarna på arbetet ifrån mig in i det sista.

Igår var en mulen och svalare dag. Idag blev det varmare igen. Nu var vi bara tvungna att gå ut och lufta barnen. :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Både roligt och skönt, då har ju semestern fått avsedd effekt
kram