torsdag 22 oktober 2015

Jag vann!

Äntligen vann jag den pyttelilla, högst inofficiella tävlingen som avslutar varje termin på westernridningen. :-D Vi trodde alla att vi skulle få tävla i reining som vi tränade på i förra veckan, men inte då. Vi tävlade idag i något som heter "versatile horse", som går ut på att hästen verkligen är allsidig. Grenen kombinerar fyra andra grenar, bland annat reining och trail.

Jag hade turen att rida på en verkligt fin häst och allt som allt så fick hon och jag bäst omdöme. Kul!
Rätt dåligt väder på väg till Boden.
Priset pryder mitt huvud. Har länge suktat efter den där mössan! ;-)


2 kommentarer:

Birger sa...

Grattis till vinst i tävlingen, Grattis, och så fin mössa det blev
kram barnet

teapot sa...

Grattis till luuuuuvan!! :-D Så himla skön känsla!