onsdag 17 mars 2010

Ensammast i hela världen.

G i Stockholm. Barnen på ön. Syrran och hennes familj i Stockholm. Där är svågern med fru också. Vännerna på Hertsön är närmast. Mamma och Harry är långt borta. Pappa är närmare. Bästisen sover, liksom de flesta andra här ovan.
Grips alltid av ett visst svårmod när jag varit med min syster och sedan igen, som vanligt, måste skiljas från henne. G och jag hade en jättemysig dejt på Gondolen igår. :O) G följde med mig till mitt hotell ute på Lidingö och vi fick frukost tillsammans imorse.

Men nu känner jag mig litet ensam här hemma. Det blir bättre imorgon!

Gonatt.

4 kommentarer:

Birger sa...

Det finns ju telefon...en del är vaken sent :)

en annan sa...

Jag fattar så tomt det måste vara!! Det är ju inte ofta man är fysiskt ensam nu för tiden... Men NJUT nu, inte känna efter "fel" känslor! :-D Njut av att allt går så fort, att du kan duscha när du vill, att du kan äta framför TV'n, du kan hoppa över måltider och ligga och läsa i sängen hela eftermiddagen/kvällen om du så vill!
*kramar*

Morskan sa...

Eller hur, bästasyrran!

en annan sa...

...att du kan säga fula ord precis när som helst. Att du kan peta dig i näsan utan att tänka dig för. Att du kan äta godis på en vardagkväll. Att du kan vara olydig och inte borsta tänderna innan du går och lägger dig.
OÄNDLIGA MÖJLIGHETER! ;-) :-D