måndag 1 mars 2010

Tack syrran!

7 kommentarer:

en annan sa...

He he, vi har svurit över allt godis vi ätit _sedan jul_ och jag kände mig nästan ojuste som skickade Toblerone med morfarn... Men DEN VAR JU SÅ GOD! X-)

en annan sa...

VAR byxkjolen lite för precis, eller kommer hon att kunna ha den resten av våren? :-o

Morskan sa...

Alltså - det stod 116 på etiketten och 110 i plagget. Hon kan ha den jättebra (hon älskar den!), men 116 skulle ju räcka längre! Köpte du den i Norge?!

en annan sa...

Jo den är inköpt i norge, S mamma köpte den åt mig. Hon kom ihåg att jag stod och drog i en sådan när vi var på butik i julas och så var de plötsligt på rea nu så jag bad henne slå till.

Men attans! Jag hade ju för mig att det var 116 du sade, men när jag såg bilden verkade den ju lite precis! Vilket lurendrejeri med etiketten dårå! Kan be S mamma gå och kolla om det finns kvar något enda ytterligare exemplar i annan storlek, den fanns i två färger. Den där turkosa och så en brun.

Morskan sa...

Jag tänkte gå in på Doffi här i stan och kolla om de kan byta den åt mig. De har märket. Så vänta litet med S's mor!

Morskan sa...

Och byta, ja - bara för att hon skall kunna ha den hela året och litet till. Den är ju inte alls liten nu! Så ingen katastrof alls. :O)

en annan sa...

Ja den borde gå att använda länge i och med resåren i benslut. Möjligtvis lite varm på sommaren bara. :-)