lördag 5 juni 2010

Fikapaus på favoritvaruhuset.

Jag försökte göra ett inlägg via min telefon när vi fikade tidigare i eftermiddags på ovannämnda varuhus. Jag kan inte riktigt göra det - det jävlas och bär sig konstigt åt och det blir inte att jag gör det så ofta (typ aldrig egentligen) därför. Orkar inte försöka läsa hur man gör. Jag tycker att det bara skulle fungera, alltså vara jätteenkelt, självinstruerande.

Vi for ju sent hemifrån och var helt enkelt tvungna att inleda med en mycket sen lunch som vi slog ihop med eftermiddagsfika.

Det blev i alla fall bara rappakalja av inlägget (G är medskyldig) - det gick inte ens att radera det man svamlat dit. Syrran har tacksamt nog citerat galenskaperna i en kommentar till detta inlägg - jag skrattade mig nyss öm i bukmusklerna åt hennes kommentarer. :OD
Det gick en del slantar idag också, men så har vi nu med oss hem bland annat detta:

köksbordsex köksstolarlysande konst till köket (den vänstra)
två lampor ovanför diskbänken
datorskåp till köketlampa till vardagsrummet
Inte mycket småplock, knappt något alls - det får jag och Bästisen förlusta oss med senare i sommar eller kanske jag och syrran?!! ;O)

8 kommentarer:

en annan sa...

Ehhh, hurrghh?

en annan sa...

Jag måste nästan tro att det antingen blivit fel på överföringen eller så har Norah eller Ruben författat detta inlägg? :-D :-D

Jag menar.. "NÄRvoritvaruhuset.FNäRRFVTGBYHNUJMeDeXSZZZXXSAACDFCSD"

Birger sa...

ja, jag tog ju för givet att det var IKEA-utmattningen aom satt sig i tummarna och dämpat medvetandegraden. Helt rätt så får man förr eller senare en översättning, kul såg det ut iaf

en annan sa...

Åh, ett datorskåp - fiffigt!! GUD SÅ JAG LÄNGTAR EFTER ATT FÅ SE DET DÄR HUSET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-D

en annan sa...

Jag kan för övrigt bara blogga från mobilen om jag skickar en bild, har inte hittat något annat sätt.

"bästisen" sa...

asså..., kan vi inte följas alla tre?

teapot sa...

Jamen DET var ju en idé! :-D

Morskan sa...

Tanken har nog glidit genom huvudet. :O) Om jag bara kan vänta så länge (som till ni kommer upp syrran). :O)