måndag 21 juni 2010

O, dessa eoner av vuxentid!

Jag arbetar heltid över sommaren (utom då jag är ledig förstås) och G kunde inte vara föräldraledig denna vecka, så barnen åkte ut till ön idag med farmor och farfar. :O)

Norah, vår stora, stora, underbara lilla tjej, gjorde därmed idag sin sista dag i förskolan! Fyra terminer blev det - fyra jättefina terminer på den bästa förskolan. En otrolig ynnest att med full trygghet kunna lämna sina barn i kunniga, engagerade förskolelärares händer, medan jag själv roar mig på jobbet! ;O)
G och jag måste nu göra det mesta av några kvällar utan barn, så vi har just varit och lånat oss en SAAB 9-3X. Innan vi tar den ut på en långstyrning (håll i er i Älvsbyn! ;O)), så går vi ut och äter något gott någonstans.
Så här glada var vi på väg till Western Farm förra helgen!

Jag struntar i att vakta min vikt i någon högre grad denna midsommarvecka!

2 kommentarer:

en annan sa...

Men gu så skönt! :-) Njuuut! *kramar*

en annan sa...

MÄHVILKENBIIIILASSÅ!!!!!!!