torsdag 26 augusti 2010

En dag i ett liv.

Vab:ar med Norah idag. Hon hade litet feber imorse och är lika förkyld som jag. Det sitter i våra näsor, vi snörvlar och nyser båda två. Ingen av oss hostar, men åtminstone jag har ont i huvudet för andra dagen. Ruben är på förskolan och rasar av sig. :O)

Med mig och Norah idag är två snickare som håller på att slutföra de där små detaljerna som hängt kvar sedan sommaren. Skönt, det blir jättefint! Vi skall strax dricka kaffe, men först vill jag bara lägga ut en önskelampa (en till! ;O)) som jag såg på Inreda idag.

3 kommentarer:

Birger sa...

Är det nån baktanke...:)

en annan sa...

Åh FIN! :-) Den är eldriven antar jag? Att stå i köket förstås??

Morskan sa...

Nä, ingen baktanke, nej, nej! Jag gillade den bara direkt jag såg den och ju mer jag funderar, så ser jag den på fönsterbrädan i dubbelfönstret i vardags - den liksom "gifter" sig med både fondtapeten och bokhyllorna. :O)