onsdag 18 augusti 2010

'Wild Rog'.

Jag vill bara deklarera att jag har den Bästa Systern. :O) :O*


---> Bilden lånad från Star Stable.

Bara hon skulle köpa den här åt mig. Tårarna sprang som vanligt upp i mina ögon och hjärtat svällde av glädje och kärlek. :O) Bara hon skulle köpa en plastleksak åt sin 44-åriga storasyster och veta att den landar mitt i hjärtat. :O*

Bara hon fattar vilka strängar i själen som berörs av den här figuren. Fattar hur den kommer att kunna leda mina tankar i fantasier om dammiga vidder, en häst och jag. :O) Fattar hur mycket samarbetet med hästen betyder. Fattar hur mycket de vackra djuren betyder. För just mig.

Love ya, sis!

---> Bilden lånad från Mr Jordan Larson.

4 kommentarer:

en annan sa...

Men varsågod älskade storasyster! *kramar* Ha den på jobbet och dröm dig bort ibland! :-)

Och du, by the way, tidningen som var runtom kan du distribuera till mamma och Harry vid tillfälle - tänkte den kunde vara skoj för dem att bläddra i. 8-)

*kram*

Morskan sa...

Jag skall ta den på jobbet så småningom, verkligen! :O) Men den får stnna hemma ett tag, på köksbordet, så att Norah och jag får kolla på den tillsammans först. :O*

Jag noterade tidningen och skall absolut spara den för vidare leverans!

Morskan sa...

Tack igen! *kramar* *kramar* *kramar* *kramar* *kramar* *kramar* *kramar* *kramar* *kramar* *kramar* *kramar* *kramar* *kramar* *kramar* *kramar* *kramar* *kramar* *kramar* *kramar*

en annan sa...

Men du *KRRRRRRRRRRRRAAAAAAMAR* tillbaka, herreje så jag saknar dig!