torsdag 30 september 2010

Den Johanssonska ivern.

För ett par veckor sedan blev det kristallklart för mig vad jag skall ge G i födelsedagspresent. Han fyller ju 45 vet ni. :O) Oh, iver. ;O) Hur länge skall jag vänta? Länge, långt (citerar någon barnsång (ur Mamma Mu?) som Ruben sjunger ibland).

Syrran fyller 40. Ikväll började jag studera på allvar. Oh, iver. :OD Blir svårt, men bra, det är jag säker på. :OD

Och så fyller Harry år. Ruben. S. Morfar. Tuva. Farfar. Farmor. Norah. Mormor. Och sedan blir det jul. Oh, iver. :O) Så många presenter, så litet tid. ;O) Men jag har mycket goda presentidéer till flera. :O)

Jag har redan köpt en del presenter till barnen. De ligger och gottar till sig under trappan. Igår i Umeå såg jag "Cars"-duplo! Det har jag aldrig sett förut! Tjing att ordna det till Tobias!
Precis det här kitet fanns på Åhléns. Fanns några till också. Måste nog bli något sådant till Rubbe med!

1 kommentar:

en annan sa...

Vi var JÄTTENÄRA att köpa just det duplokitet på Mallorca, men sans och förnuft drabbade oss turligt nog innan vi kom hem med något som vi inte fått plats med i resväskan... :-D