torsdag 30 september 2010

Njuter verkligen.

Jag älskar hösten. Av olika skäl är det min favoritårstid. Sommarens krav är borta och det är "tillåtet" att kura inne. I till exempel en kofta. :O)

Jag har skrivit om det här förr. Orkar inte precis nu börja leta var det var. :O) Naturen går i vila och bäddas in av snön. Julen kommer med glitter och ljus och värme, med dofter, smaker och sånger.

Men nu har vi haft fem dagar i följd med strålande sol. Igår anmälde jag mig till vinterridskolan på Star Stable och jag kommer alltså att fortsätta att rida western fram till jul. Jag har en gratis träningsvecka att aktivera på Inpuls. Tidigare ikväll i allt promenerande hit och dit, andades jag medvetet och tänkte - här. Och nu.

Barnen sover - barnen, våra skatter, våra gåvor, vår stora glädje. :O* De är friska och Norah kan cykla. :O) Imorgon är det fredag och solen kommer att skina imorgon med. Jag skall hämta vår nya bil - på dagen sex veckor efter beställningen (leverans som utlovat - imponerande!) och G kommer hem igen.

Nu skall jag bara gå och sova också. :O)

1 kommentar:

en annan sa...

Men bilen?????!!!!! Bilen?