tisdag 6 mars 2012

Känns nästan ovant.

G åkte till Göteborg imorse och stannar borta två nätter. G reser så pass mycket mindre nu, att det här nästan börjar kännas ovant.

Jag hoppas barnen kommer till mig inatt! Vi sov tätt ihop hela förra veckan hos bästa syrran och hennes familj. Så härligt det var! Jag är så trött och har litet svårt att stå framför datorn ikväll, varför jag inte orkar utveckla mig mer än så här. Om jag orkar vid ett senare tillfälle, så återkommer jag i ämnet. :)

Skall nu sätta mig i soffan med den största koppen te huset kan frambringa. Teet för kvällen är Friggs ekologiska och njutbara "Sweet Apple Pie", ett rooiboste och detta sötar jag lyxigt just ikväll med Renée Voltaires kokossocker, som är inget mindre än granulerad kokosnektar. Detta socker är mörkt gyllenbrunt och smakar kola. I denna delikata blandning häller jag ingen mjölk. *nom-nom*

Och idag är det sju år sedan vi döpte vår förstfödda. *älskar* Detta firades högtidligt med att ställa fram dopljuset och så fick det lysa medan vi åt. Norah var mycket förtjust. :)


1 kommentar:

Birger sa...

Det såg ju, i allt, ut att vara en njutbar kväll