fredag 23 mars 2012

Vi firar vår bästa J.

Får in det här inlägget i allra sista stund, för snart har svågern fyllt år färdigt för i år. I alla fall är själva födelsedagen strax över. Vi firar honom nästa helg och vad som skall ske, kan jag inte nämna här. Risken är liten, men det kan ju hända att han läser bloggen ibland. ;)



De här tre översta bilderna är tagna för rätt länge sedan. Det är också ett tag sedan svågern föddes - idag är det fyrtio år sedan. Fantastiskt! Från den dagen jag mötte honom, har han strängt taget erbjudit mig glädje. :D De första åren skrattade jag ohjälpligt så fort jag var i närheten av honom. Extremt konstigt, men jag vet att det var likadant för min mor. :D
Efter några år måste jag ha vant mig, för nu skrattar jag bara då han är rolig. :) Och det är han förstås rätt ofta.
Svågern är en tacksam fotomodell, faktiskt väldigt proffsig. Han ställer upp sig, fokuserar och ler så glatt rakt in i kameran, att jag själv ibland får svårt att ta bilden. Jag blir så självmedveten och liksom litet generad och tvingar avtryckarfingret att agera. Där skall jag skärpa mig och ta efter svågern. :) Jag skall sluta bli generad när folk märker att jag fotar dem och jag skall bli bättre på att själv ställa upp på bild.
I samband med G's svensexa.

På vårt 80-årskalas.

Nygift med sin bästa N. <3

På späckhuggarsafari med pappsen och brorsan.

På sin egen svensexa.


Farbror J tycker också om studsmattan. :D

Modell, som sagt... :D


Kunde inte låta bli den här bilden. Ser ni vem som är svågern av de här tre gentlemännen (början av G's svensexa)? :)
Sådärja. En drös med bilder på svågern, på hans födelsedag. Grattis brorsan - jag älskar dig, precis som resten av familjen gör! Vi ses till helgen!

Inga kommentarer: