tisdag 17 maj 2011

Avfärd.

Eftermiddagskaffet i lördags. :)

Idag skickade vi ut våra barn med farmor och farfar till ön. Jättetidigt imorgon åker G och jag till New York. Det blir förstås helt fantastiskt att igen få åka till den här staden, men visst är det tveeggat - det att lämna barnen hemma. Själva livsblodet. Våra två pilar, som vi skjuter mot framtiden.

Jag vet att de får en jättehärlig vecka med farmor, farfar och Klinga (som fyller ett år idag!) och nu gäller det bara att se till att vi också får det. :)
Eller hur!

6 kommentarer:

en annan sa...

Men åh! Jag grinade så hårt när jag skulle sjunga David till sömns ikväll att det slutade med att han sjöng för mig!! Nu grinar jag igen. Jag vet inte om jag kommer att överleva den här resan... :-( :-(

Så otroligt fina bilder förresten, vackra färger och fint innehåll.

Morskan sa...

Å, bästa du... Visst är det svårt?

Ha en fin dag imorgon och njut av varenda sekund med barnen.

Vi ses i New York!

*kramar*

en annan sa...

Ja blä. Allt för svårt. :-/

Vi kommer att ha en fin dag imorgon, det lovar jag. Tack för kramarna!

RES FÖRSIKTIGT!! Hoppas ni får en fin tur över - vi ses där!! Hör av er hela hela tiden!!

*kramar*

Birger sa...

Bilderna är ju jättefina, otroligt skarpa och fin komposition
Sedan så är det orden, jag har sagt det förr, satsa på skrivandet du har ett sätt med orden som gör att man får svälja
Res försiktigt, det gäller er bägge, ni är ju mina pilar in i framtiden och kommunicera
TREVLIG RESA

en annan sa...

Åh, nu gråter jag igen. Jag känner mig som en väldigt ofullkomlig pil... :-/ *kramar*

Morskan sa...

:'* :') Tack igen, snälla, för så fina ord. Tack igen för min fina familj - till min fina familj.