måndag 8 september 2008

Amerika.

Kvantum har en hylla med Amerikanska produkter. Har i många år då och då botaniserat i dylika hyllor, men nu känns det som att göra litet research! ;O) Sålunda köpte jag senast och står och tuggar på nu Pretzel Pete Gourmet Pretzel Nuggets, smaksatta med Honey Mustard och de är riktigt goda faktiskt, som ett trevligt och ovant snacks.

För några kvällar sedan drack jag Boylan Bottleworks Sugar Cane Cola, som är sötad med rörsocker. Den var jättegod!

På ön har de idag fällt ett vuxet djur och två kalvar, sålunda sju vuxna djur fällda. Bara fem kvar! G, den stackaren, hade varit tvungen att stå ibland på passet idag, för att inte falla i djup sömn... :O)

Imorgon är det skarpt läge för mig. För första gången skall jag ensam få mig och barnen klara för att traska till förskolan och sedan traska vidare till arbetet. Känns litet konstigt, väldigt ovant - någon annan tar hand om mina barn, så att jag kan arbeta. Hmm... :O) Uppgiften som sådan är ju dock inte ovan, utan det är väl mest tidpunkten på dygnet. Räknar med att kravla mig upp vid 0545 cirka.

Gonatt!

Inga kommentarer: