torsdag 2 oktober 2014

Ny månad.

Första oktober och Harrys födelsedag! Mamma har firat honom vederbörligen tillsammans med hans närmaste (minus oss!) och personalen på Brännagården. Det känns ljuvligt, som vanligt, att det blivit oktober och att vinter, kyla och mörker närmar sig. Knasigt, jag vet, men jag bara är sådan. Med kylan och mörkret kommer nämligen brasorna i öppenspisen och ljusen - alla ljusen!
På Nationaldagen skulle vi hälsa på Harry och mötte honom komma glidande i en Mustang! <3
Jag har städat toa ikväll och dukat fram en försmak av Halloween som jag vill överraska barnen med imorgon bitti!
Orange fast tvål och spökvariant av den flytande. Check!
Duschdraperiet med ljusslinga, som vi faktiskt aldrig hade uppe ifjol och nu har hängt upp tidigare än någonsin. Check!
Hade först tänkt begränsa mig till toan, men kunde inte motstå den fina ljuslyktan jag köpte ifjol. Den får stå och pryda bänken hela oktober nu då. Check!
Tänkte att jag skall pytsa ut våra Halloweengrejor litet vartefter sedan, någon varje kväll. Eller så blir det "all in" imorgonkväll!

1 kommentar:

Unknown sa...

Fina höstbilder, mycket höstpynt med många ljus och sena kvällar
kram