onsdag 22 oktober 2014

Ruben fyllde ju år.

Ibland orkar jag bara inte skriva de där inläggen som jag egentligen vill skriva allra mest. Så det blev inget på själva dagen. Min bästa syster producerade dock ett fint inlägg om Rubster. <3

Idag kom äntligen böckerna som pappa beställt från honom och mamma. Jag lät Ruben öppna paketet såklart! Han blev genuint glad, men frågade litet avvaktande om han var tvungen att läsa dem på en gång. Såklart inte. :)


Glad!
Ruben spelar precis nu Skylanders Trap Team som var min och G's present till honom. Det verkar vara en succé! När vi var in och köpte spelet, hade vi med oss gamla spelet och portalen och tänkte byta in dem då vi köpte nytt. Vi skulle få s v i n d l a n d e tio kronor för respektive pryttel. Skall vi ändå inte lyckas sälja det för _litet_ mer än tjugo spänn på Blocket?! Det är ju definitivt bättre att ge bort spelet än att "ge" det tillbaka till spelbutiken. *muttra*

Supersnygg och större portal.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Han ser verkligt genuint glad ut, stackarn som trodde att det var sträckläsning som gällde, det är ju ett referensbibliotek, där han kan söks hjälp.
Kram på er

teapot sa...

Åh så himla fint spelet ser ut! Läskigt nästan... :-)

teapot sa...

Och fina pojken! :-) Tobias han tog alla böckerna under armen och satte sig att spela, mycket mycket nöjd (fick samma böcker).
Men han har ju inga krav på läsförståelse ännu så han funderade nog inte alls över den detaljen! :-D