söndag 9 november 2014

Fars dag.

När båda barnen hade vaknat, hämtade de fram sina väl gömda farsdagspresenter och överraskade pappsen!

Barnen och jag sprang på en rar, cool och snygg t-shirt som fick bli Rubens present till sin pappa.

Sixten gillar verkligen sin husse också och var med. Ruben bara måste lyfta. :-)
Norah har gjort en skylt i slöjden, till sin pappa.
Syrran fixade presenten till vår pappa.
En grymt mjuk och mysig morgonrock, Jedi style. :-)
Själv gjorde jag mitt allra sista pass på jouren. Man har planerat att klara sig utan mig där åtminstone det kommande året. Jag hoppas innerligt att jag inte skall behöva arbeta där fler gånger, så länge jag inte valt det själv i alla fall.

Ny vecka imorgon, en allt igenom "vanlig" vecka. Redan veckan därpå åker G tillbaka till Korea. Men det är då det! Nu är nu och G har redan fått tillbaka sin förlorade resväska. ;-)

2 kommentarer:

Mamma sa...

Ni ser ut att ha trevligt och vad skönt att resväskan kom till rätta sköt om er nu .

Unknown sa...

Det var ju en jätteskön jedirock och trevlig eftermiddag, Kramar till alla