lördag 22 november 2014

Maken och huvudbonader.

G bjuder alltid på sig själv när det kommer till att prova saker på huvudet. :-D Här sökte vi hjälm till G, som ju har seriöst tilltaget huvudomfång. De flesta hjälmar gav honom akuta smärtor i pannbenet. :-D Det var i februari i år, strax innan vi skulle börja åka slalom igen.

Och nu har jag hittat två starka kandidater till julkortsbild. En kyligt vacker vinterbild utan människor på och en extremt somrig bild med barnen på. Jag hade helst velat ha barnen _och_ vinter, men jag tror det var för litet vinter helt enkelt. Jag har knappt några utebilder från i vintras. Jag skyller på att det regnade bokstavligen hela december och hela februari också.

Och jag saknar G. <3

Jag skrattade så att det ekade inne på butiken medan vi hade den här provnings- och fotosessionen. :-D 


1 kommentar:

Unknown sa...

Svårt med julkort, det har du rätt i och att det är show att prova hjälm är ju också tydligt :)