måndag 11 maj 2015

Kort vecka.

Full fart, upp och ned...
... och mamman med hjärtat i halsgropen. Har svårt att njuta av deras framfart, när jag bara ser söndrade knän och ansikten framför mig. <3

Så Ruben var ordentligt uppvärmd inför judon. :-D
Norah och jag tog ett litet fika - jag en chokladboll dagen till ära och Norah en Piggelin.
Som den effektiva förälder jag (ibland) är, hade vi Norahs läxa med oss, så den blev också gjord.



Känns allt litet stort att Ruben skall gradera i judon! Jag rider tyvärr och kommer inte att stå över det, men vi kanske kan fresta morfarn att komma istället?

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jösses, vilket springande inte så konstigt att dom satt stilla när jag tittade in i eftermiddag!
Var ni på badhuset och fikade? Tycker jag kände igen stolarna och ett ansikte i bakgrunden på en av bilderna
vilken kondis dom bygger upp, krama dom och dig själv också

Morskan sa...

Ja gud, det är inte klokt. Häähh... De sprang innan judon, till jag var tvungen att avbryta dem och sedan fortsatte blådårarna efter judon.

Så, ja, vi fikade i badhuset. :-)