fredag 5 augusti 2016

Orken tryter.

Vi har snurrat omkring på sydligaste Manhattan hela dagen och jag har fotat en hel del. Jag orkar inte riktigt se över bildmaterialet för att sålla ut de bästa ikväll. Jag känner absolut av tidsomställningen. Och så har vi gått antagligen en triljon steg idag.

Vi har inte köpt amerikanska sim-kort ännu. Jag hittade gratis wifi ombord Staten Island-färjan och hann få iväg och ta emot några meddelanden.

Jag återkommer med bilder från dagen efter en natts sömn. Hyresvärden frågade igår om det var första gången i New York och jag svarade att det var tredje. Han svarade då att "-Well, you're New Yorkers then!" Jag nöjer mig med det. :-)

1 kommentar:

Birger sa...

Hälsningar från Hindersön, Gösta ringde, där är allting bara bra, kanonväder, Johan Och Nina på Uddskär, åkt ut idag i det vackra vädret, jag åker ner till affäreb för kompl.köp av matjord Kramar