fredag 10 juli 2009

Ha!

Jag tror jag har kallat mig själv för nördig förr i den här bloggen och har jag inte det, så gör jag det nu. ;O)

I augusti ifjol skrev jag till IKEA och önskade att det skulle finnas möjlighet att via deras sajt lägga upp en inköpslista, som man kunde skriva ut inför sitt besök till varuhuset. Helst skulle det också finnas möjlighet att få veta hylla och fack för enkel sökning på ta-själv-lagret.

Nu är jag inte så inbilsk att jag tror att jag är den enda som skrivit till dem om detta. Jag fick i alla fall ett vänligt tack för mina synpunkter och ett löfte om att de skulle lämnas vidare till deras IT-avdelning.

Upptäckte nyss när jag surfade runt på IKEA (efter en hel dag på plats i det faktiska varuhuset!) att det nu finns en inköpslista. Den blir jättesnygg och prydlig, med liten bild på varan, en massa andra uppgifter och minsann även hylla och fack.

Nördigheten då? Ja, den visar sig i det faktum att jag sparade vår lilla mailväxling för att jag skulle veta det jag just nu ikväll blev varse - om de skulle bry sig och hur länge det skulle ta. ;O) XO)

---> Jag kan inte spara min inöpslista i något format som går att publicera här, så ni får botanisera själva så länge om ni vill se hur den ser ut! Måste få hem G som kan hjälpa mig med sånt här - och annat! ;O)

Inga kommentarer: