onsdag 8 juli 2009

Ovanligt.

Extremt ovanligt. Har nog aldrig hänt sedan jag fick mina barn. Jag är ensam hemma. G vet vi var han är (han suckade litet över 26 graders värme vid 22-tiden hos honom ikväll...). Och barnen har jag just skickat ut på ön med farmor och farfar.

Helt egoistiskt har jag ordnat en fridag åt mig själv imorgon - Bästisen och jag drar till IKEA och förlustar oss där enligt konstens alla regler. ;O) På köpet får jag alltså t v å nätter i ensamhet. Två nätter utan att något barn gråter och väcker mig. Måste smälta detta litet.

Oroar mig bara för att jag skall nattsudda ihjäl mig och liksom sumpa de här två unika nätterna. Jag tror att jag inte sovit utan barnen sedan natten innan vi gifte oss, då vi tog in på finaste tornsviten på Stadshotellet. Sov gjorde jag tyvärr jättedåligt den natten. Jag har för mig att vi var vakna litet onödigt länge och sedan pockade väl nerverna på antar jag. ;O)

Jag nattsuddade rejält igårkväll, så jag är egentligen jättetrött nu. Men som sagt - omständigheterna är mycket speciella, så jag måste bara dra till gymmet nu. :O)

Bye!

---> Kunde glatt publicera bilder hos syrran, men här hemma går det som vanligt inte med mindre än att jag byter browser. Måste hitta någon ny version av den vi använder. Återkommer med bilder till detta inlägg senare.

Inga kommentarer: