tisdag 19 oktober 2010

Fyra år.

Natten till imorgon är det fyra år sedan G och jag blev tvåbarnsföräldrar, då vår älskade lille son föddes - guldklimpen, prinsen, godisen - pojken som gör mig så glad att hjärtat slår volter! Inspirerad av syrran, lägger jag här ut en liten bildserie på killen så här långt. *älskar*
Kvällen innan. Diskreta värkar, men ganska envisa, ganska regelbundna. Farmor på plats, tryggt, lugnt veta att Norah var omhändertagen då det skulle bära iväg. Vi gick och lade oss, men det gick ju bara inte. :O) Det var bara att stiga upp och åka in. Vi smög, ingen hörde att vi for. Klockan var tio i midnatt, då jag messade syrran om att vi åkte in. S bad mig knipa, så att Ruben skulle födas på hans födelsedag och så blev det ju förstås. :O)
Några timmar gammal bara. :O*

Några dagar innan 1-årsdagen. Smällkaramell!


Litet innan 2-årsdagen. Min älskade lille pojke!

Här hade han redan fyllt tre och vad mer kan jag säga - han BRÅS på Bästisen och mig. :OD

2 kommentarer:

Birger sa...

Vilken kille, och så fint skrivet

en annan sa...

:-D Härliga bilder, han ÄR ju bara en karamell, det är han!! :-)
Kram och grattis till stora lillkusinen! :-) Vi ringer ikväll!