tisdag 12 oktober 2010

OMG!

Granngården i Luleå säljer ut allt till 50 % rabatt! De flyttar till sprillernya lokaler på Storheden om ett par veckor.

Jag skulle bara in och kolla av överdragsbyxor när det blir kallt att rida ute och vinterridhandskar, för att ha något att jämföra med webben. Visste inget om rean.

Kom ut, lätt febrig av stress (skulle hämta barnen), med två par vinterridhandskar (ett par fingerhandskar och ett par "trefingrade" handskar) och så ett par gummistövlar till Ruben till nästa sommarhalvår.

Herregud. 8O) Jag måste tillbaka. Det fanns överdragsbyxor, men jag måste kolla på webben hur de skall se ut. Ridhjälmar, fanns det? Ridstövlar, ridskor, ridkläder överhuvudtaget. *gaaaahh* H a l v a priset. Gummistövlar till mig själv? Borde köpa - de jag har är "ärvda" från en av mina kusiner för säkert 20 år sedan. Eller mer.

Ibland har jag tur. Plötsligt händer det! ;O)

8 kommentarer:

Birger sa...

Stressigt att fynda :-)

Morskan sa...

O ja!

en annan sa...

Ha ha :-D PRECIS som för mig i söndags när jag upptäckte hur lite kontanter jag hade i plånboken och hur mycket det fanns att fynda... HERREJE! :-D

Morskan sa...

Så många fynd och så litet tid!

stig sa...

Aaaaaaaaaaaah!

Birger sa...

måste ha matsäck...

Morskan sa...

Imorrn skall jag dit igen! Hoppas något finns kvar! ;O)

Morskan sa...

Igår var jag dit. Så gott som ALLT av intresse var slut - definitivt termoridbyxorna. :O( Jag är inte förvånad, men hoppet är ju det sista som överger en.

Då får vi se vad de har för fantastiska erbjudanden när de öppnar nya butiken i nästa vecka! :O)