fredag 7 juni 2013

Skolavslutning.

Provsmakning av varandras glassar. :)
Pågick en del på stan och var allmänt gemytligt denna Natinaldag.
Syrenen blommar jättefint i år.
Barnen på kyrkmuren i Överkalix helgen som var. :)
Det är något speciellt med den här dagen ändå! Det är lätt att dra fram känslan av lycka som jag själv upplevde och även känslan av de eoner av tid som låg framför mig. Många år var det sol, sandiga stränder och bad som snurrade i huvudet, innan så småningom sommarjobben började tränga sig på.

Nu får Norah och Ruben sommarlov! De har båda varit otroligt duktiga i skolan och haft mycket roligt. :) Till hösten börjar Norah trean och Ruben ettan - tänka sig!

Igårkväll målades Norahs tånaglar i glittrigt ljusgult och Rubens naglar på ena handen i samma färg. Naglarna på hans andra hand är glittrigt röda. :)

När jag kommer hem från jobbet, skall frisyrerna fixas och sedan bär det av till skolan för sista gången denna termin. G, jag, morfar, farmor och farfar ansluter sedan i kyrkan. Mormor kommer inte idag, eftersom hon skall vara hos oss och hjälpa oss med barnen hela nästa vecka. :)
Published with Blogger-droid v2.0.10

1 kommentar:

Birger sa...

Underbara barnbarn jag har, kanske för att föräldrarna är toppen, ha det nu bra resten av dagen och roa er, var rädd om farföräldrarna
kramar