lördag 21 februari 2015

Uppmaning.


Jag såg när jag började använda WhatsApp att den skulle vara gratis ett år (om jag minns rätt). Jag har funderat ibland över att jag aldrig blivit tvungen att betala något, för nu har jag använt appen betydligt längre än så.

Så såg jag någonting blänka förbi för några veckor sedan, om att nu var min tid strax ute. Jag orkar ju inte längre oroa mig för sådant som inte är viktigt, så jag funderade inte mer på det.

Så mötte mig den här bilden i förrgår när jag skulle titta in på appen.

Men oj då.

Jag får väl lov att ta mig en funderare då. ;-)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jaså, det blev ju då en mjukstopp och ingen tvärnit som det kunnat bli.
Undrar vad det blir för prislapp
kram

teapot sa...

Oj! Det där har jag aldrig fått/sett. Hm, undrar vad det kostar att faktiskt betala för tjänsten? Vet du?