söndag 30 mars 2008

Ont i halsen.

Jag har "offentliggjort" syrrans bloggar och min egen, till Bästisen. Hoppas du inte blir arg, syrran? :O]

Så det här får väl bli som en varning till Bästisen: jag har en ond klump i halsen. Det började hos er. Matar in Strepsils nu samt skall slå mig ned med en stor kopp te full med honung. Kanske kompletterar den med en bit av Lindts choklad Creation 70 % "Fig & Caramel". Låter inte det snudd på nyttigt? ;O)

Och för övrigt så är jag så gott som helt bra i ryggen. Jag känner bara jättelitet i nedre delen av ryggen ibland, mest som en irriterande trötthetskänsla. Men jag är mer försiktig när jag lyfter, försöker tänka mig för och lyfta rätt.

3 kommentarer:

teapot sa...

Välkommen i klubben... i "svagryggingarnas förening". Livet går bra att leva ändå, trots att man känner sig lätt åldrig och klen vissa morgnar...
Tobias sitter och hjälper mig skriva, han hamrar ivrigt iväg kommandon med blixtrande hastighet, med påföljden att detta är tredje gången jag skriver denna kommentar...

Morskan sa...

Ah ha ha haaa! Vi fick ju avvänja Norah när hon var liten och du varit här! ;O) Nu har du en egen att datortämja!

en annan sa...

:-D X-)