tisdag 10 juni 2008

Fyra månader.

Det verkar bli en väldigt festlig sommar! :O) Vi är hittills bjudna på två bröllop och ett 40-årskalas. Alla sker senare i juli och framåt, så reorna hinner starta och chansen till fynd ökar! ;O)

Nu har vi varit gifta i fyra månader. I förrgårkväll satt jag för första gången efter bröllopsdagen och tittade i den fantastiska pärm som min syster satte ihop. Jag har inte den fulla bilden klar för mig om hur hon och Bästisen fördelat arbetet och idéerna, men pärmen kunde inte bli bättre!

Den är sprängfull med roliga minnen och otroligt kära bidrag från våra familjer och vänner! Jag skrattade hejdlöst åt en anslagstavla som Bästisen satt ihop och jag måste få citera:
"Förlorat
Drömmar om röd, italiensk motorcykel förkom i början av 2000-talet. Upphittaren belönas. Kontakta G (etcetera)"

Likaså kvamnade jag nästan av skratt åt en lista över saker som förändras när man gift sig. I listan för män står det bland annat:
7. Du glömmer hur man använder en tvättmaskin och varje gång du fyller diskmaskinen omorganiserar hon den."

För inni jösse namn. :Oo G tvättar ju aldrig (mitt fel; han får helt enkelt inte) och nog möblerar jag om i diskmaskinen när G inte ställt tallrikarna så som jag tycker är optimalt. XO)

Paaaaateeeeetiskt! Aaha ha hah haaaaa! :O)

Det fanns de som ville se hur min frisyr såg ut dagen efter och jag, jag ställer ju upp! ;O)

Inga kommentarer: