onsdag 26 augusti 2009

Kärleksförklaring.

Varav hjärtat är fullt,
därom talar munnen.

Make. Älskade. Älskare. Bäste vän. Livskamrat. Motvikt. Centrum. Tyngdpunkt. Ankare. Diskussionspartner. Mottagare. Givare. Den jag alltid längtar till. Den jag alltid helst vill vara nära. Far till mina barn. Om det vore fysiskt möjligt skulle jag aldrig vilja vara skild från honom. Han är den jag kan dela de svåraste tankarna med. Han är den jag delat de svåraste tankarna med. Och de lätta.

Jag fick en så tydlig bild en dag när jag var ute och promenerade och den fyllde mig av lycka. Bilden av G och mig tillsammans, varje dag, sida vid sida i livet. Och jag tänkte att det måste vara gott att känna det så.

Jag älskar dig vännen.
G gav mig stenen när vi var på Klippan vid Brändöskär.

Inga kommentarer: