måndag 21 september 2009

Man börjar vänja sig.

Jag börjar vänja mig. Idag hade jag så gott som inga kval, när jag meddelade på jobbet att jag inte kommer idag. Ruben är förkyld. Jag hörde det redan på lördagkväll och igår var det ett faktum. Han är pigg och feberfri, men väldigt snuvig.

Trist bara att missa sannolikt sista rutinbesöket för en av mina gravida som jag vurmar litet extra för. Jag vet att veckan är helt fullbokad, så det kan blir svårt att ordna tid för henne innan förlossningen. Jag hoppas Rubbe kryar på sig till imorrn.

G börjar kunna använda handen igen nu. Han har dock inte full rörlighet och styrka i handleden ännu. Min stortå har slutat att värka men gör ont att böja. Den är fortfarande svullen och går inte att böja som den andra stortån.

Norah är frisk. Båten är uppdragen och vinterparkerad på ön. Igårkväll tvättade vi några fönster och jag fick upp vintergardiner i åtminsone ena köksfönstret och den orangea ljusslingan kom upp runt fönstret. *mys*

Nu skall Ruben och jag ut på ärenden. ;O) Åtminstone skall vi handla mat. Så får vi se vad mer vi hittar på! :O)

Inga kommentarer: