torsdag 17 februari 2011

Läget.

Offociellt har vi slutat, men inofficiellt inte. Så jag fick en av min älskade man. ;) Och den kommer väl till pass under denna tid av synnerligen sträng kyla, med stadigt under tjugofem minus. Den är jätteskön, men nu måste jag rappa ihop frukost till mig och barnen.

Japp, de är hemma idag med. Ruben är frisk, men vi ids inte ta ut honom bara för att han skall få vara på förskolan. Han får vara hemma och mysa istället! Norah är bättre, mest troligt feberfri, men litet hostig ännu. Idag flexar vi, G och jag. Jag är hemma förmiddagen och G avlöser mig till lunch.

Och då skall jag baske mig gå till jobbet. Måste. Få. Motion.

---> Update: Jag gick till och från jobbet. Och förfrös ena örsnibben, som blev svullen och knölig och litet öm under kvällen. :[

3 kommentarer:

en annan sa...

Men bläusch! :-D Jag vill också ha en! Men vi har å andra sidan ganska mänskliga temperaturer här och man kan hur som helst inte gå till jobbet i en. Eller? Kan man det? 8-)

Morskan sa...

Casual Friday? ;) (not!!) :)

en annan sa...

He he jamen, snart skall jag ju byta jobb, borde kunna passa på att softa till det riktigt ordentligt innan dess! :-D Ungefär som "what are they going to do? Fire me?" typ... :-D