torsdag 10 februari 2011

Tre år.

Rosen på bilden fick jag av G då vi i januari firade tjugoett år tillsammans. Passar att lägga ut den idag då vi firar tre år som gifta.

Vi har inte firat de två tidigare bröllopsdagarna; den första tillbringade jag ihop med Ruben på infektion, då vi med hjärtat på utsidan var rädda att vår lille pojke hade hjärnhinneinflammation. Den andra försvann bara i för mycket vardag.

Men nu skall vi fira! På lördag lämnar vi barnen på ön och styr norrut. Första delen av dagen tillbringar vi på IKEA (G är inte lycklig över detta, men det är jag!). Mitt på eftermiddagen checkar vi så in på Cape East. Där skall vi ta oss genom två, tre timmars njutningsfullt badande och bastande - fatta alltså - det finns en enorm bastu, där det ibland snöar. Det finns en dunderdusch där det ramlar ned 300 liter vatten över en - låter det inte läckert? :)

Fast först möts vi av champagne, jordgubbar, choklad och plockmat på rummet. Efter spaövningarna blir det trerätters och på söndagen har vi sen utcheckning med brunch och tillgång till spa:et även då. :)

Efter detta känner vi oss nog tillbörligt firade!

2 kommentarer:

en annan sa...

JIHOOO!!!!
HELT RÄTT!!

GRATTIS!!! :-D

Så otroligt läckert det där lät, för övrigt! :-) Jag tycker IKEA är en FÖRTRÄFFLIG inledning på det hela. ;-)

Birger sa...

Det låter ju fantastiskt!
Grattis eller hellre Lycka till i fortsättningen!
Fast IKEA....