torsdag 17 februari 2011

Prova något nytt.

Min syster inspirerar ofta mig till att prova nya saker. Hon kan i förbigående nämna något som jag funderat på i flera år, men aldrig provat. Så i julas nämnde hon att hon köpt ett formande linne av något märke.

Jag hade då förstås funderat på detta fenomen rätt länge och studsade något senare ut på stan och köpte mig ett linne från Maidenform. Det var inget superplanerat val, utan det första jag stötte på och som såg vettigt ut.

Och ja, det fungerar ju jättebra. Det formar till en del former och med det här linnet behövs ingen BH under. Ser nu när jag tittar på sajten, att produkterna är mycket billigare i US $, så det kanske får bli något till plagg när vi åker västerut i maj. :)

3 kommentarer:

en annan sa...

Åh! Koolt! Måste försöka tänka mer kreativt på annat som eventuellt skulle vara billigare och som man kan springa på på ett enkelt vis därborta. :-)

Morskan sa...

O yes. :D

en annan sa...

Kläder och "elektronik" säger en snabb koll.
Skor och jeans i synnerhet.