lördag 11 juni 2011

Examen II.

Vi räknar ju honom litet som vår också, den här kloke och stilige killen som vi följt genom hela hans uppväxt. Jag minns när Bästisen hade bränt sig i solen på den runda, stora magen som innehöll Oskar och visade mig den där jag satt på jobbet för nitton år sedan (långt innan jag blev barnmorska och fick dessa under till magar att arbeta med :)).

Nu har i alla fall Oskar gått ut gymnasiet med finfina betyg. Om bara några dagar börjar han arbeta inom en bransch som jag tror är mer rätt för honom än han själv vet. ;) Det är spännande att fortsätta att följa Oskar, som för alltid kommer att tillhöra vår utbyggda familj.

Vi älskar dig vi med, mannen! *kramar*
Oskars anhöriga stod för typ hälften av alla studentplakaten. ;D

4 kommentarer:

en annan sa...

Vi älskar också Oskar! :-)

Morskan sa...

Han pratar rätt ofta om er, så - right back at you. :)

teapot sa...

:-) Härligt! Bäst av allt är att till och med David verkar ha en känsla av att "okka å ans" är några kändisar. :-D

Morskan sa...

Ha ha! Verkligen läckert! :)