onsdag 22 juni 2011

Suck...

O, I'm such a nerd... 8)

5 kommentarer:

Birger sa...

Det var ridning det....himla skickligt

en annan sa...

Ha ha :-D Ja lite lätt insnöat verkar det vara på den fronten. Jag är så GRYMT avundsjuk. Om ett par år skall jag göra ett ryck igen, och hitta ett stall där jag kan lära mig naturlig ridning i någon form! Baske mig. :-)

Morskan sa...

Va? Ingen smiley efter meningen om insnöandet? ;)

Apropå ämnet - skall vi ta en tur på westernhästarna när du är uppe? Det är väl bara att slänga in en liten påse med byxor och skor i bilen, när vi kör upp. :)

Morskan sa...

Som ett förtydligande bara - Ranch Horse Classic är alltså ett stort hästevenemang som tar plats på High Chaparral här i Sverige varje år. Som av en händelse precis nu när vi åker söderut på bilsemester. 8)

Blir för lång omväg i år, men nästa år tror jag vi får styra kosan ditåt på bilsemestern. :) Yiiihaaa!

en annan sa...

Appropå ämnet, jag tar med skor och byxor! :-) Men inte boka något första veckan, då är ju norska släkten uppe i Lule.