onsdag 19 mars 2014

Litet trött.

Igår hade jag ont i huvudet hela dagen. Klart ovanligt. Jag var ganska tät i luftvägarna också, men det gick bra ändå. Jag klarade av kvällen, men kände mig gruvligt trött och tung i kroppen. Frös gjorde jag också.

Så småningom blev det dags att lägga sig. Jag kom i säng före G, men han var mig i hälarna. När G kom och lade sig, vände jag mig mot honom och drog upp knäna högt under hakan (nåja...), för jag var så kall och frusen. Jag hade sockar på, vilket jag hann höra G konstatera.

Efter det minns jag inget. Imorse frågade jag G om jag somnade där i det ögonblicket och det säger han att jag gjorde.

Över och ut liksom.

1 kommentar:

Unknown sa...

:) Till slut så kopplar hjärnan ner tydligen, bara du inte har nåt annat på gång....har det varit en normal dag idag, så du inte har dragit på dig någon elak bacill.
Gick det bra med Norah idag med tabellförhöret?
kram barnet