måndag 21 juli 2008

Det regnar hos mig.

Det har regnat hela dagen idag, med korta uppehåll. Absolut ingen sol har synts till.

Jag har inte haft något emot det. Det har varit skönt, vilsamt. Barnen och jag har varit inne hela dagen, G har tagit sig en svängom för något möte och några ärenden.

Passar bra att här visa de muffliga, jättevackra pulsvärmarna jag fick av mor på Överkalix marknad i helgen. En kvinna från Piteå har förfärdigat dem och jag ser fram emot att få trä dem över handlederna om någon dryg månad eller så. Kanske passar bra att ha på sig i New York? :O)Köpte förresten mer kläder på marknaden. En topp, en kjol, en scarf och ett halsband, alltihop av Stina Jakobsson här i Luleå. Tror jag skall ha det på bröllopet som stundar till helgen. Hoppas på somrigt väder, för kläderna är somriga i kräppat lin. :O)

Inga kommentarer: