torsdag 10 juli 2008

Fem månader.

Idag har vi varit gifta i fem månader. Fem månader fulla av vårt vanliga liv...
G säger då och då till mig med ett stort flin: "-Om du bara gjorde som jag säger, så skulle allt vara så enkelt!". Jag har börjat säga det också - vi vill ju båda bestämma alldeles för mycket. :O)
Vi kom hem ikväll från vår bilsemester och allt har gått bra! De fem nätterna i Mormors och H's gamla Polar 470 har varit supermysiga! Vi är jättetrötta båda två, av allt för mycket nattsuddande, men i stort sett jätteglada! ;O)
Mot nya dagar och stunder i resten av våra liv!

4 kommentarer:

en annan sa...

Du är så klok stora syster. *kram* (förutom den biten som aldrig går och lägger sig då) ;-) *kram*

Morskan sa...

Ja, det syns ju direkt hur trött jag är. HERREGUD, så mycket fel jag skrivit. Måste rätta!

en annan sa...

Heh,va? Jag såg (nedrans,Tobiasharpillratlösmellanslagstangentenfrånlaptopensåattdetärmeränbesvärligtattfåinmellanslag...X-))
inga fel??

Hur gick det med kattungen förresten?? :-)

Morskan sa...

Ha! Vi hämtar Leffe på söndag, efter Sandras bröllop!